söndag 14 juni 2009

Regn regn å åter regn......

Ja nu regnar det för fullt och inte gör det mig någonting. Tycker faktiskt att det kan vara riktigt mysigt med regn, men jag hoppas verkligen att värmen kommer efter detta. För NU vill jag att sommaren ska komma på riktigt. Vill kunna ha kjol eller klänning på min när det är midsommar, men tänker inte ha det om jag ska behöva frysa.
Förresten på midsommar ska jag på bröllop..............mmmmm så mysigt. Därför hoppas jag också på finväder. Vet att festen blir ute om vädret tillåter och så borde det också få bli, så nu ber jag till vädergudarna om sommarvärme.
Tror dock inte att Ilex håller med mig. Han njuter verkligen av det här vädret och vill nog inte alls ha något varmare.

Nä, nu är det dax för duschen och sedan bara måste jag hitta på något roligt. (Min sambo har åkt iväg till en komips för att spela tv spel, så då får man roa sig själv.)

Puss å kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar