fredag 26 juni 2009

Sommaren är äntligen här....

Nu känns det som att sommaren äntligen har kommit till Byn, å det är inte en dag för sent. Jag hoppas verkligen att myggen och knotten torkar ut nu när värmen är här. Det har nästan inte gått att vara ute på jobbet då kotten tuggat på en hela tiden. Mina ben ser såååå hemska ut.

Har ju förresten varit på bröllop, å det var jätte trevligt. Solen sken och alla var på gott humör. Festen höll på hela natten, men jag gav upp vid halv två tiden. Har dock lite svårt att sova när min sambo inte ligger i sängen brevid så jag var upp flera gånger då han verkade stå ut hela natten på festen. Så vid sju tiden på morgonen efter gick jag och hämtade honom (tur att stugan var på samma ställe som festen). Resan hem på midsommardagen fick jag stå för då Peter somnade ganska snabbt och hade nog inte heller fått kört p.g.a alkoholhalten i hans kropp.

Nu har vi bara en vecka kvar innan semestern och det känns som att den veckan kommer att bli väldigt lång........som tur är har jag tagit ledigt på fredag så jag har bara 4 arbetsdagar, men ändå känns det som en evighet.

Njut av helgen och värmen som änligen är här!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar