torsdag 8 oktober 2009

8 oktober

Idag är det en helt underbar höstdag. Solen skiner, det blåser inget och temperaturen är alldeles lagom. Nu när jag kom hem frän jobbet passade jag och Ilex på att ta en liten pormenad på åkern mittemot vårt hus. Ilex tycker det är sååå härligt att få springa av sig på dessa ytor. Passade då också på att knäppa lite kort. Visst är det underbart????




Jag verkligen älskar alla dessa årstider och dess olika charm.


För övrigt idag, har jag tänkt att jag ska åka upp på klubben ikväll och träna lite, men mest kommer det nog bli fika och skitprat. Känns som en evighet sedan jag fick bara prata om allt och inget med andra än jobbarkompisar. Och vädret gör ju att man blir ännu mer sugen på att åka till klubben =) Det behövs för att få mig att träna just nu.

För de som är intresserade av min bebis i magen, så är allt bra och flyter på som det ska. Börjar dock känna av min veka rygg och min framtunga mage. Har svårt för att sitta längre stunder. Skulle helst vilja halvligga mest hela tiden, men det går också bra om jag håller igång, utan att gå för fort eller för mycket för då får jag små sammandragningar istället. Men men man ska väll inte klaga, de finns de som har det värre och jag är sååå lycklig att vi är gravida så lite smårtor står jag ut med i några månader till.

Njut av dagen, för det ska jag göra =)
Puss!

2 kommentarer:

  1. Vad härligt att höra att det är bra med dig och magen!

    SvaraRadera
  2. Låter underbart att vara ute med Ilex! Sköt om dig och magen riktigt mycket och njut av stunderna när det gör lite mindre ont!! Kram från kusin Kristina

    SvaraRadera