måndag 21 juni 2010


Så är det gjort.... Nu har jag besiktigat min pärla och den ligger nu på blocket för föräljning, snyft... Men när ska man ha tid att åka hoj själv framöver??? Har man inte barnet med sig så ska hunden med och det finns ingen plats för någon av dem på min pärla. Så det får gå vidare till någon som kan ta ut den på vädring oftare än mig. Kommer nog att köpa mig en sidovagns hoj till nästa sommar istället så jag kan ta hund och unge med mig. Men väntar tills jag har börjat jobba igen och har en större inkomst. Så finns det någon som är intresserad hör av er till mig.
Har för övrigt varit på kägelholmen och käkat lunch och fikat tillsammans med tjejerna och grabbarna i mammagruppen. Så trevlig i sommarvärmen =)
Imorgon blir det nog en lugn dag, men vem vet....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar