onsdag 4 mars 2009

Bröder

Fick lite bilder på mailen från helgens klickerkurs på Ilex och hans bröder som jag nu tänkte att jag skulle lägga in här på min blogg. Bilder är alltid roliga att titta på =) och särskilt när de är på valpar. Det här är på Ilex och brosan Izor när de leker mellan träningspassen.


Här poserar Ilex och Indo för kameran. Visst är vi duktiga?


Var förresten på en promenad med Ilex idag. Passade på när jag ändå var på byn. Han är sååå duktig på att hålla koll på mig när han springer lös. Känns väldigt skönt att man kan lita på honom. Jag är ju van min förra hund Poker som hela tiden jagade rådjur och annat som lämnade goda doftspår efter sig. Han var ju toppen han också eftersom han var en apportör så skötte han ju sitt jobb, men lite för bra för min smak.

Kramen på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar