torsdag 12 mars 2009

Här är jag och min skönthet Ilex framför datorn. Visst ser han road ut??? =) Detta kort tog jag häromdagen på morgonen. Ilex ville helst ligga och sova, men matte skulle promt skrämma upp honom och ta ett kort innan det var dax att göra sig i ordning för jobbet.
Tänk vad fort tiden går. Ilex växer och blir såå stor, snart tror jag att han får dricka lite stop å väx ;-) det borde göra susen.
Äntligen har han börjat tappa hörntänderna. De ville sitta kvar länge enligt mitt tycke och mina armars tycke. Har varit, och är lite forfarande, väldigt bitig på händer, men nu början han iaf ta ett nej även när det gäller att tugga på matte. Han har hela tiden varit väldigt känslig när man har talat om för honom att något är det, men inte när det gäller att tugga eller hoppa efter händerna. Å det gör ju så ont med dessa sylvassa valptänder, men nu har det vänt. Snart har alla tänder bytts ut.
Nä, nu är det dax att sluta innan det blir för mycket surr som skrivs ner.
Kramen på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar