tisdag 10 mars 2009

Jobb

Sitter just nu på rast på mitt underbara jobb. Skriver ut lite papper som jag ska skicka in så att jag får mitt examensbevis. Tänk att jag faktiskt har klarat av 3,5 år på högskolan.....jag är så stolt över mig själv. Trodde verkligen inte i början att jag skulle fixa det i ett svep, men det gjorde jag. Det blir nog ännu skönare när jag väl får hem mitt bevis, för då kan jag känna mig färdig.

I fredags var ju jag på styrelsemöte med brukshundklubben och badade badtunna. Det var så skönt så nu behöver man inte tvätta sig på några månader igen =) Eftersom jag nu sitter på jobbet så kan jag inte lägga in några bilder från kvällen, förresten så fick jag inga bra bilder heller.

Nä, nu ska jag fylla i dessa blanketter som jag skrev ut sedan är det dax att återgå till barnen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar