torsdag 9 april 2009

Ond axel....

Hejsan!
Idag är jag hemma med en ond axel. Kan inte förstå varför jag har ont. Det bara började värka helt plötsligt igår kväll. Var på en promenad och kände ingenting, kom hem och satt mig i soffan och plötsligt när jag rörde på armen så kände jag att det gjorde ont. Vaknade idag med samma smärta och bestämde mig för att stanna hemma. Känns inte som jag hade gjort så stor nytta på jobbet. Som tur är börjar smärtan nu att avta och jag är fortfarande lika fundersam på vad det var som hände, men huvudsaken är ju att jag blir bättre. Kroppen kanske kände att jag behövde vara hemma och lunka en dag. (Tur att man lyssnar ibland.)
Nu när jag ändå stannade hemma så passade jag på att baka (försiktigt). Sambon Peter fyller ju år idag så då fick det bli en tårta och någon kaka. Något måste man ju ändå göra medan man är hemma och vilar. Kanske det är baket som har gjort mig bättre i axeln......jaja hur som helst så har jag fått kakorna och tårtan klar och axeln känns bättre, ingen ide att grubbla vidare ;-)

Ha en super trevlig helg i Blåkulla och passa så ni inte krockar med kvastarna!!!!!!

PS: Peter har troligen fått fortkörningsböter idag. På sin födelsedag å allt. Fniss fniss!
DS:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar