fredag 3 april 2009

Tjejmys

Ikväll har jag träffat mina bästa vänner. 3 av 4 var närvarande och jag älskar verkligen att vi kan träffas i mellanåt. Tyvärr var inte Helena hemma och kunde delta, så henne sakande vi i våra diskussioner. Kanske nästa gång Helena!
Vi köpte pizza, käkade glass och pratade skvaller och om andra roliga saker. Kvällen slutade när jag och Mari inte längre orkade hålla oss vakna och Eva måsta hem och lägga lilla Ebba och Linda måsta hämta sin sambo på en fest. En lagom kväll för att vara en fredag och imorgon åker Mari åter till Göteborg. Kör försikigt!

Imorgon ska jag iväg och spela en dum valägare..... Har lovat att komma som ekipage på instruktörsutbildningen. Detta ska bli lite roligt...Sist var det jag som var den blivande instruktören och stod där med några gröngölingar till hundägare =) ska verkligen försöka att inte fatta något, men det blir väll inte så svårt...

Nä, nu ska jag koppla ner både datorn och hjärnan! Hörs mer en annan dag och trevlig helg på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar