torsdag 2 april 2009

Träning

Har ikväll varit iväg och tränat en vända på parkeringen vid badhuset. Jag har lite svårt för att veta vad jag ska träna när jag väl kommer dit. Kan veta precis vad jag vill göra innan, men allt verkar förvinna så fort jag kommer på plats. Blir alldeles vimsig och ofocuserad i min träning. Funderar nu på hur jag ska göra för att bli mer effektiv.......vet ju att träningsdagbok är jätte bra, men då ska den skrivas också ska man komma ihåg att ta dagboken med sig till träningen, annars står man där igen och är vimsig på vad det är man skulle ha gjort.
För övrigt så tycker jag det är ganska så skönt att komma igång och träna igen. Nu ikväll var det dessutom riktigt skönt väder. Solen lyste och man behövde varken vantar eller täckbyxor, mmmm skönt. Det negativa med träningen är dock att allt blir så kladdigt och grusigt. Både leksaker, hund, fingrar och kläder, men vad gör man inte för hunden......???
Nä, nu är det dax att sluta innan det blir alldeles för snurrigt i skrivandet.

God natt på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar