torsdag 21 maj 2009

Glada vänner...

Idag har det varit en dag som fårn början inte innehöll något alls, men som blev en riktigt lyckad dag =) Som ni redan vet så har jag ingen sambo hemma just nu och dagarna känns därför extra långa. Men idag så har jag först hälsat på min syster för lite förmiddagsfika sedan kontaktade jag mina vänner Linda och Eve och frågade om de ville umgås. Linda nappade och jag åkte dit och tittade på medans hon klippte sin hund Giggs. När hon väl var färdig tog vi våra hundar och gick en promenad förbi hos Eve, som hade varit ute i sin trädgård och påtat. När vi kom dit började det att regna så vart inte så långvariga. Nu är jag hemma igen och har en hund som hela tiden försöker få igång mig på lite bus, men tråkig som man är så får han roa sig själv en stund.

Hoppas att morgondagen blir lika lyckad som denna dag har varit, trotts att jag inte har något inplanerat.
Tack Linda för dagen! Syns väll på byn i morgon då det är "kuta runt byn".

2 kommentarer:

  1. Tackar för att du kika förbi!!!
    Har du inget för dig imorn kan du väl höra av dig!! Kanske du vill luncha eller nå....KRAM

    SvaraRadera
  2. Tack själv kära du för två dagars lek =)
    Jag är sååå glad att vi träffas lite oftare nu, de ska vi fortsätta med =)

    SvaraRadera