onsdag 20 maj 2009

Länge sedan sist.

Nu var det ett tag sedan sist, men ibland blir det så..... Var ju på 40 års fest i lördags, som var hellyckad. Kvällen slutade, för mig och några fler, vid två tiden på natten, alltså långt efter läggningstid =) Som tur var hade man en söndag att ta igen sig på.

Ni är det onsdag och helg igen.... Tråkigt nog så är jag gräsänkling tills på lördag. Känns inte alls bra. Hatar verkligen att vara hemma själv också är man ledig i två hela dagar dessutom, vad ska jag då fylla dagarna med???? Och inte har jag någon att vänta på eller om kvällarna......, men men man får väll se det positiva med det hela. Nu kan jag ju passa på att träna med Ilex, utan att ha skuldkänslor och träffa mina kompisar.

Hoppas att alla får en trevlig långhelg!
Det ska i alla fall jag ha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar