onsdag 28 oktober 2009

Fikakväll

Ikväll har jag haft främmande av två av mina hundkompisar. Sååå trevligt att bara sitta och prata hund och fika tillsammans. Det är verkligen synd att man inte tar sig tid till sånt oftare. Men det känns som om tiden bara rinner iväg och plötsligt har det gått flera veckor sedan man ungicks sist. Mina hundvänner träffar jag dock lite då och då, men då tränar man oftast och det är annat folk runt om kring så man kan inte umgås och prata på samma vis som vi gjorde ikväll.

På lördag ska jag och Ilex hem till en hundkompis för att träna lite lydnad. Hon har en egen träningsplan på gården och det ska bli sååå roligt. Det är verkligen helt underbart att känna glädje inför lydnadsträning igen.

Nu är det dax att titta på Gray´s.
God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar